آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

کتاب مرجع کامل ضد امنیت شبکه

سلام  

امروز براتون یک کتاب گذاشتم درمورد شبکه,امنیت,و ضد امنیت کتابی با بیش از هزار صفحه کامل و جامع به این موضوعات پرداخته است امیدوارم که جامع و کامل باشه و همچنین به دردتون بخوره. 

 

دانلود کتاب 

Vps چیست؟

VPS که مخفف Virtual Private Server به معنای سرور اختصاصی مجازی می باشد و گاهی از آن به عنوان VDS یا Virtual Dedicated Server نیز نام می برند، به طور ساده به سرویس های میزبانی فضایی گفته می شود که همانند یک سرور اختصاصی مستقل با دسترسی سطح بالا به سرور عمل مینمایند لکن بصورت چندگانه و با هم بر روی یک سرور فیزیکی قرار می گیرند. به عبارت بهتر، با استفاده از تکنولوژی مانند Virtuozzo و با بهره گیری از سخت افزارهای بسیار قوی و پیشرفته، یک سرور فیزیکی به چندین VPS با امکانات یکسان یا متفاوت تقسیم می شود.

ادامه مطلب ...

کتاب اموزشی شبکه

  در این کتاب اموزشهای مقدماتی تا پیشرفته شبکه در ان گنجانده شده است.

 

 

دانلود کتاب

خطوط اینترنت ماهواره چیست؟

خطوط اینترنت ماهواره چیست؟

آیا می دانید اینترنت ماهواره ای چیست؟ کاربران اینترنت با استفاده از امکانات مختلف قادر به اتصال به اینترنت و استفاده از منابع موجود می باشند ، خطوط تلفن معمولی ( Dial up ) ، اینترنت Wireless ، خطوط DSL و ... نمونه های موجود می باشند .همانطــور که می دانیم حجم اطلاعات دریافتی ( Recieve ) در ارتباطات اینتـــرنتی همواره چندین برابر بیش از اطلاعات ارســـالی ( Send ) می باشد ، تکیه بر همین واقعیت است که سرویس دهندگان اینترنت نیز به طرق مختلف سعی بر اضافه کردن پهنای باند دریافت خود داشته باشند.
یکی از روشهای دریافت اطلاعات با سرعت بالا استفاده از ماهواره می باشد به زبان ساده ارسال اطلاعات به اینترنت از طریق خطوط تلفن معمولی، اینترانت، وایرلس و یا خطوط DSL می باشد و دریافت اطلاعات ( Recieve ) از طرِیق Satellite تامین می گردد که به آن اینترنت یک طرفه گفته می شود. .لذا با توجه به ســـرعت بسیار بالای دریافت اطلاعات،شما قادر به استفاده از اینترنت پـــر سرعت ، ده ها برابر سریعتـــر از خطوط Dial up خواهید بود .

ادامه مطلب ...

بخشنامه جدید برای کنترل اینترنت و شبکه ارتباطات دستگاههای دولتی

دولت برای یکپارچگی شبکه ارتباطات داخل کشور، اعمال مکانیزم‌ها و تدابیر لازم برای تأمین و حفظ امنیت آن و همچنین نظارت، هدایت و کنترل دروازه‌های بین‌المللی، حمایت از ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی و نظارت بر امور شبکه اینترنت جهانی بخشنامه جدیدی را به دستگاهها ابلاغ کرد.

ادامه مطلب ...

تبدیل Fat به Ntfs

 در این درس قصد داریم  به مبحث File System  بپردازیم .

در ویندوزسه File System  قابل شناسایی است که عبارتند از : NTFS , FAT 16 , FAT 32

آن چه باعث تمایز NTFS از FAT  می شود عبارتند از:.....

ادامه مطلب ...