آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

vmware توانایی تعادل بار بر روی سرورها را در vSphere 4 فاش کرد

سلام دوستان شبکه های کامپیوتری ،

از امروز تصمیم گرفتیم که اخبار روز دنیا مربوط به شبکه های کامپیوتری در زمینه های مختلف همچون سخت افزاری و نرم افزاری را در وبلاگ گروه شبکه داشته باشیم.

شرکت VMware در روز چهارشنبه گذشته اعلام کرد که ویژگی جدیدی که در نرم افزار مدیریت ماشین های مجازی vSphere 4 وجود دارد ، می تواند کارایی نرم افزار های بقیه در.......... 

 

 شرکت VMware در روز چهارشنبه گذشته اعلام کرد که ویژگی جدیدی که در نرم افزار مدیریت ماشین های مجازی vSphere 4 وجود دارد ، می تواند کارایی نرم افزارهای کاربردی را تا 47% بهبود ببخشد.

سیستم زمان بند منابع اختصاص داده شده در vSphere 4 عملیات مانیتور  ماشین های مجازی که در داخل کلاسترینگ سرور در حال استفاده هستند را انجام میدهد تا مشاهده کند که تمامی نیازهایی که ماشین مجازی بر روی سرور لود شده است برآورده شده است.

سیستم زمان بند منابع اختصاص داده شده می تواند عملیات تعادل بار (Load balancing) در داخل کلاسترینگ را برای اطمینان از بهترین کارایی برای نرم افزارهای کاربردی انجام دهد.

شرکت VMware با انجام آزمونهای آزمایشگاهی با تجدیدنظر در سیستم زمانبند منابع اختصاص داده شده ، مشاهده کرد که کپی هایی از پایگاه داده های سرور SQL در یک کلاستر با 4 هاست ، آخرین نسخه از سیستم زمان بند بار کاری در بین سرورها را تا 47% بهبود بخشیده است. این مطلب توسط Stephen Herrod مسئول ارشد بخش فنی شرکت VMware گفته شده است.

این مسئول ارشد گفت : این سیستم همچنین سودمندی بسیار زیادی را هنگامی که سطح های ضمانت کارایی را می دهیم مهیا می کند. این به مشتریان اجازه می دهد تا پتانسیل بیشتری از منابع داده ای Data Center های خود داشته باشند.

پی نوشت : به راستی شرکت VMware در زمینه ماشین های مجازی چه سرور و چه کلاینت بسیار قویتر از دیگر شرکت های رقیب عمل می کند. به شخصه سیستم Virtual Infrastructure 3  رو برای شرکتی راه اندازی کرده ایم و بسیار قوی عمل می کند. قابل توجه دوستان که Infrastructure 3 یک نسخه قبل از vSphere می باشد.

شاد باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد