آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

عید سعید فطر مبارک

سلام دوستان عزیزو گرامی عید سعید فطر را به تک تک شما هموطنان دوست داشتنی تبریک میگم انشاءالله از الان تا ماه رمضان بعدی درس خوبی گرفته باشیم تا بتوانیم زندگی پر از نشاط شادابی و پر رونقی را در کنار خانواده و سایر دوستان داشته باشیم. 

  

                                              با آرزوی سلامتی برای شما

bing مایکروسافت صاحب یک‌دهم جست‌وجوهای اینترنتی جهان شد

شرکت مایکروسافت در جریان توسعه خود در بازار جهانی جست‌وجوگرهای اینترنتی، طی ماه آگوست به موفقیت‌های قابل‌ملاحظه‌ای دست یافت.


جست‌وجوگر جدید مایکروسافت که فعالیت خود را از ماه مه آغاز کرد تا رقابت‌های دیرینه این شرکت با گوگل افزایش یابد، در ماه ژوئیه صاحب 9 درصد از بازار جهانی جست‌وجوهای اینترنتی بود و هم‌اکنون این رقم با افزایش 1/22 درصدی، در ماه آگوست به 7/10 درصد رسیده است.


به گفته شرکت تحقیقاتی Nielsen و با توجه به نتایج و آمارهای یاد شده، Bing مایکروسافت بین 10 جست‌وجوگر اینترنتی برتر دنیا بیشترین رشد را داشته است. البته باید توجه داشت که در کنار این رشد قابل‌ملاحظه، Bing همچنان پس از گوگل به عنوان بزرگترین موتورجست‌وجوی اینترنتی دنیا قرار دارد.


شرکت تحقیقاتی Nielsen در گزارش اخیر خود اعلام کرد که گوگل در ماه آگوست صاحب 6/64 درصد از بازار جهانی جست‌وجوهای اینترنتی بود که این رقم نسبت به سهم جست‌وجوهای گوگلی انجام شده در ماه ژوئیه رشد 6/2 درصدی را نشان می‌دهد. جست‌وجوگر یاهو نیز با فاصله زیاد پس از گوگل قرار گرفته است. در آگوست سال جاری 16 درصد جست‌وجوهای اینترنتی در جهان با یاهو انجام شد که این رقم نسبت به آمارهای ماه ژوئیه، کاهش 2/4 درصدی محبوبیت این سایت را نشان می‌دهد.


مایکروسافت این روزها بسیار تلاش می‌کند تا در آینده بتواند گوی سبقت را از گوگل برباید و خود را به عنوان برترین جست‌وجوگر اینترنتی جهان معرفی کند.

دقیق ترین و پاک ترین موتورهای جستجو معرفی شدند

گروهی از متخصصان امنیتی و کارشناسان برنامه نویسی و نرم افزار به ترتیب گوگل، بینگ و یاهو را به عنوان دقیق ترین و سریع ترین موتورهای جستجو معرفی کردند.

به نقل از سی نت، از نظر مرتبط بودن نتایج ارائه شده با کلیدواژه جستجو شده توسط کاربر نیز همین سه موتور جستجو به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
این بررسی که با همکاری 1100 متخصص انجام شده حاکیست که گوگل تقریبا خالی از هرگونه باگ و اشکال نرم افزاری و برنامه نویسی است، اما در مقابل موتور جستجوی نوپای بینگ متعلق به مایکروسافت مشکلات متعددی دارد که باید برطرف شود.


موفقیت گوگل در شرایطی حاصل شده که این موتور جستجو بیش از هر موتور جستجوی دیگری مورد حمله هکرها و ویروس نویسان است و آنها تلاش دارند به هر نحو ممکن از آن سواستفاده کنند. آمار نشان می دهد گوگل هدف اول حمله 85 درصد هکرها و ویروس نویسان است.


بر اساس آمار موجود گوگل با اختلاف زیادی برترین موتور جستجوی جهان است و یاهو و بینگ رتبه های بعدی را در اختیار دارند .

آنتی‌ویروس‌های جدید پاندا با قابلیت پشتیبانی از Windows 7

شرکت امنیتی Panda Security، روز گذشته اعلام کرد که کلیه نرم‌افزارهای خود را به قابلیت پشتیبانی از سیستم‌عامل Windows 7 مجهز کرده است.

بر این اساس، ضمن این که این نرم‌افزارها در حال حاضر با نسخه بتای ویندوز هفت سازگار هستند، آماده انتشار رسمی این سیستم‌عامل جدید و پیشرفته در اواخر ماه آینده میلادی می‌باشند. بنا بر اعلام پاندا، نسخه‌های 2010 از محصولات خانگی این شرکت که چندی پیش به صورت رسمی منتشر شدند، نخستین نرم‌افزارهای امنیتی این شرکت محسوب می‌شوند که Windows 7 را به صورت کامل و جامع پشتیبانی می‌کند.

این برنامه‌های ضدویروس که از فناوری حفاظتی "هوش یکپارچه" بهره می‌برند، دریافت نمونه‌های ویروسی، پردازش اطلاعات امنیتی و سپس بروزرسانی کاربران را بر مبنای محاسبات ابری و به شکل مستمر، لحظه به لحظه و بی‌وقفه (Real-time) انجام می‌دهند. این شرایط موجب شده است که قدرت کشف و سپس پاکسازی ویروس‌های رایانه‌ای توسط نرم‌افزارهای امنیتی به شدت افزایش یابد تا حدی که تنها لابراتوارهای امنیتی پاندا اعلام کرده که به رکورد کشف 50 هزار کد مخرب رایانه‌ای در روز نزدیک شده است.

از آن جا که خرابکاران اینترنتی و هکرها به طور بی‌وقفه در جست‌وجوی نقص‌های امنیتی و راه‌های نفوذ به برنامه‌های پرکاربرد هستند، شرکت‌های امنیتی توصیه اکید می‌کنند که در صورت مهاجرت کاربران به سیستم‌های عامل جدیدتر، حتماً از نرم‌افزارهای ضدویروس سازگار با آنها استفاده شود.

لازم به ذکر است که ضدویروس‌های جدید پاندا با قابلیت پشتیبانی Windows7 به صورت کاملاً رایگان و از طریق این آدرس قابل دریافت هستند:  

http://www.pandasecurity.com/windows7/

آموزش نرم افزار Dreamweaver

سلام  

امروز برای شما کتابی قرار دادم در مورد یکی از نرم افزارهای قدرتمند طراحی سایت که اموزشهای جالبی هم در اون هست.

دانلود کتاب

دانلود اموزشهای شبکه

اینم یک تعدادبرنامه های آموزشی سیسکو رو برای دانلود گذاشتم امیدوارم که نهایت استفاده رو برده باشید. 

 

 

دانلود فیلمهای آموزشی