آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

دانلود اموزشهای شبکه

اینم یک تعدادبرنامه های آموزشی سیسکو رو برای دانلود گذاشتم امیدوارم که نهایت استفاده رو برده باشید. 

 

 

دانلود فیلمهای آموزشی

نظرات 1 + ارسال نظر
عباس یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ب.ظ http://newwaypool.blogsky.com

سلام، دوست من میخوای باور بکن میخوای باور نکن یکی از دوستام چند ماه پیش در سیستم کسب درآمد خارجی ink2communion عضو شد هرچی به من گفت بیا عضو شو من نشدم چند روز پیش دیدم یه زانتیا زیر پاشه منم جا خوردم بعد رفتم پرسیدم گفت بانک جایزه برنده شده ولی من باور نکردم حالا شنیدم (از یکی از زیرمجموعه هاش که رفیق فابریک منه) که آره سایته کارخودشو کرده. میدونم که فکر میکنی دارم واسه خودم تبلیغ میکنم ولی مطمئن باش که هیچ کلکی در کار نیست. در ضمن واسه عضویت پولی ازت نمیگیرن که به فرض من دروغ گفته باشم ضرر کنی. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد