آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

bing مایکروسافت صاحب یک‌دهم جست‌وجوهای اینترنتی جهان شد

شرکت مایکروسافت در جریان توسعه خود در بازار جهانی جست‌وجوگرهای اینترنتی، طی ماه آگوست به موفقیت‌های قابل‌ملاحظه‌ای دست یافت.


جست‌وجوگر جدید مایکروسافت که فعالیت خود را از ماه مه آغاز کرد تا رقابت‌های دیرینه این شرکت با گوگل افزایش یابد، در ماه ژوئیه صاحب 9 درصد از بازار جهانی جست‌وجوهای اینترنتی بود و هم‌اکنون این رقم با افزایش 1/22 درصدی، در ماه آگوست به 7/10 درصد رسیده است.


به گفته شرکت تحقیقاتی Nielsen و با توجه به نتایج و آمارهای یاد شده، Bing مایکروسافت بین 10 جست‌وجوگر اینترنتی برتر دنیا بیشترین رشد را داشته است. البته باید توجه داشت که در کنار این رشد قابل‌ملاحظه، Bing همچنان پس از گوگل به عنوان بزرگترین موتورجست‌وجوی اینترنتی دنیا قرار دارد.


شرکت تحقیقاتی Nielsen در گزارش اخیر خود اعلام کرد که گوگل در ماه آگوست صاحب 6/64 درصد از بازار جهانی جست‌وجوهای اینترنتی بود که این رقم نسبت به سهم جست‌وجوهای گوگلی انجام شده در ماه ژوئیه رشد 6/2 درصدی را نشان می‌دهد. جست‌وجوگر یاهو نیز با فاصله زیاد پس از گوگل قرار گرفته است. در آگوست سال جاری 16 درصد جست‌وجوهای اینترنتی در جهان با یاهو انجام شد که این رقم نسبت به آمارهای ماه ژوئیه، کاهش 2/4 درصدی محبوبیت این سایت را نشان می‌دهد.


مایکروسافت این روزها بسیار تلاش می‌کند تا در آینده بتواند گوی سبقت را از گوگل برباید و خود را به عنوان برترین جست‌وجوگر اینترنتی جهان معرفی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد