آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

متقاضیان اینترنت ملی به مخابرات استانی مراجعه کنند

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات گفت: متقاضیان اینترنت ملی (اینترانت کشوری) برای دریافت اینترنت ملی به شرکت‌های مخابرات‌ استانی مراجعه کنند.

سعید مهدیون در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبری فارس «توانا» گفت: متقاضیان اینترنت ملی (اینترانت کشوری) می‌توانند به شرکت‌های مخابرات‌ استانی مراجعه و اینترنت ملی دریافت کنند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون متقاضیان اینترنت و اینترنت ملی (اینترانت کشوری) می‌توانند برای اخذ هر یک از این دو سرویس به مخابرات‌ استانی مراجعه و این دو سرویس را با تعرفه‌های مخصوص به خود دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: سالها است که شرکت‌های مخابرات استانی از طریق پرت‌های پرسرعت .G به دستگاه‌های متقاضی اینترنت پرسرعت ارایه می‌کنند و هم‌اکنون با ورود شرکت‌های مخابرات در زمینه واگذاری پورت‌های پرسرعت ADSL، این امکان فراهم شده که از طریق این پورت‌ها اینترنت و اینترانت کشوری ارایه کند.

مهدیون تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از دستگاه‌های دولتی که نیازی به دسترسی به اینترنت ندارند برای برقراری ارتباط بین دفاتر خود از اینترنت ملی استفاده می‌کنند و همچنین تمام PAP ها و برخی مدارس نیز از اینترنت ملی استفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: تاکنون اینترنت ملی به مردم عادی ارایه نمی‌شد و شاید به این دلیل برای مردم ملموس نبوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد